JacqDickvanWeenen.reismee.nl

Alice Spring op zondag

Hallo Allemaal,

Op zaterdag morgen zijn wij toch nogmaals naar de Uluru terug gereden (we hadden tenslotte een 3 dagen pas.) Onze reden hiervoor was dat we de andere zijde niet gezien hadden. We zijn er met de auto omheen gereden en diverse malen gestopt. Bijvoorbeeld bij het beruchte punt waar de slangen voor de Aboriginals altijd voor water zorgen. (zegt de legende) er is dus ook in deze spelonk altijd water. De Aboriginals moeten deze watervoorraadaltijd schoonhouden. Tijdens deze rondrit hebben wij op diverse plaatsen mooie beelden kunnen maken. Aansluitend zijn wij terug gereden naar Alice Springs (normaal 450 Km). Wij hadden de gedachte om een stuk Offroad te gaan (99 Km) echter er viel zoveel regen dat dit een grote modder poel (lees oranje modderpoel) werd. Na 1 Km door elkaar geschud te zijn en meermalen in de modder vast te hebben gezeten zijn we maar weer terug gereden naar de verharde weg (we hebben 140 km omgereden). Verder hebben we een mooie rit terug gereden met afwisselend zon 36 graden of regen 24 graden.

Zondags zijn wij na het opstaan Alice Springs in gegaan (helaas het was uitgestorven). Nog wel naar de Flying Dockters post geweest en vandaar naar het vliegveld om door te vliegen naar Cairns. Wij weten tot op heden niet of dit allemaal goed gaat we horen teveel verschillende verhalen over het weer en de omstandigheden tussen Cairns en Sydney. Uiteraard laten we jullie z.s.m. weten hoe we e.e.a gaan aanpakken.

Bij dit verhaal hebben wij geen foto's geplaatst.

Wordt vervolgd.

Jacq & Dick (die het nog steeds naar hun zin hebben).

barbara

aleeh he!!!DE ZONDAG IS HIER NOG MAAR NET BEGONNEN!!EN GIJ HEEFT HEM AL MEEGEMAAKT .
Fijne trip verder.

ap maat

het zit er weer bijna op!
maar je kan er met plezier op terug kijken
een leuke thuis komst groetjes Ap!