JacqDickvanWeenen.reismee.nl

Nog 1 dag werken

Hallo allemaal,

Wij moeten allebei nog 1 dag werken en dan nog 1 dag vrij (thuis) om de laatste zaken te regelen.

Eindelijk is het zaterdag 29 januari zover en gaan wij om 10:40 met Singapore Airlines op weg naar onze vakantie bestemming.

Wij zullen proberen om bij aankomst ons eerste verhaal over de ervaring tijdens de vluchten de tussenstop op Singapore airport te vertellen.

Allemaal veel volg en lees plezier.

Groetjes,

Jacqueline en Dick

Reacties

Reacties

Coos

Sterkte en een goede reis.

Joke

Probeer nog een beetje uit te rusten Dick en dan lekker genieten. xx

irene

Hallo Dick en Jacqueline,

Spannend hoor, ik wens jullie een super leuke vakantie.
maar eerst nog een dagje werken.

Gr Irene

Sylvia

Hoi Jacqueline & Dick,

Hele leuke vakantie gewenst en ik ben erg benieuwd naar de verhalen!!

Groetjes Sylvia

Karin Langeveld

Hoi Jacqeline en Dick,

heb de link van Kimberley gehad omdat ik toch wel erg benieuwd ben naar jullie reisverhalen, leuk dat ik het zo kan volgen en hoop dat julie er geen probleem mee hebben.
Ik zal de 'kids' af en toe uithoren om te kijken hoe het gaat, vooral met eten!, haha.

Ik wens jullie een hele fijne en gezellige vakantie, hoop dat jullie droge voeten houden (sorry kon het niet laten!) en uitkijken voor de Aboriginels he!!

groetjes Karin

jacob cokkie en gijs

lieve jacqueline en dick
ja daar gaan jullie dan,
wat een avontuur, ik gun het jullie van harte hoor, maar zal toch erg blij zijn als jullie weer heelhuids voor mij staan daar ben ik natuurlijk je oude zus voor.
wij zijn heel nieuwsgierig naar jullie verhalen, en gaan het lezen en goed bewaren.
heel veel plezier en pas goed op elkaar , goede reis en tot nieuwe berichten heel veel liefs en groeten jacob cokkie en gijs

a v weenen

Zo , dan gaan jullie bijna dan , het enigste wat ik kan zeggen , geniet , kijk uit , doe geen gekke dingen , let op elkaar en kom behouden thuis ik denk aan jullie liefs en dikke kussen van je moeder groetjes .

Tom v W

ja ja nog 1 dagje werken en dan jullie de volgende dag weg brengen. ik hoop dat jullie samen er echt een leuke en een te gekke tijd beleven en 'ohwja maak VEEL foto's en filmpjes hé ;)

groetjes Tom

irene

Hallo vakantiegangers, nu nog 1 nachtje slapen en dan is het zover

Joke

Hallo. Heerlijk om jullie zo in korte broek te zien. Ben wel een beetje jaloers zomer in de winter. Jullie hebben de kinderen prima opgevoed. Ik heb ze gisteren gebeld, ze koken, wassen, stofzuigen en verzorgen zelfs de katten. Ze zetten zelfs de vuilnis buiten. Kortom het zijn plaatsjes en ik weet hoe het ook kan. xxx

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!